Vaihde: 010 328 1000

Service Desk: 010 328 1010

Lemonsoft 2019.9 kohokohdat

Julkaistu: 18.09.2019

Aiheet: . Uutiset

« takaisin lemonnews etusivulle

Lemonsoft

Tilaa uutiskirje!

Työskentelemme jatkuvasti parantaaksemme Lemonsoftin käytettävyyttä. Lemonsoftin syyskuun versio sisältääkin noin sata parannusta eri osa-alueille. Tarkan erittelyn voit lukea versiosaatteesta. Seuraavassa kuitenkin muutama kohokohta uudesta versiosta. Seuraa uutisnurkasta koska paketti on noudettavissa.

Emme asenna tätä versiota automaattisesti alustapalveluiden piirissä oleville asiakkaillemme. Virtuaalipalvelin asiakkaamme voivat kuitenkin pyytää asennuksen haluamanaan ajankohtana asiakaspalvelustamme.

Automatiikkaa maksatukseen

Automatisoinnin avulla voit nyt automatisoida yrityksesi ostolaskujen maksamisen. Anna automatisoinnin muodostaa maksuerät hyväksytyistä ostolaskuista ja lähettää hyväksytyt maksuerät pankkiin.

Automatisointi poimii erääntyvät maksun maksuerään. Maksuerä tulee hyväksyttäväksesi, jonka jälkeen ohjelma huolehtii sen lähettämisen pankkiin.

uutinen

Kuva: Automatisointipalvelun asetukset -näyttö.

Lisää automatiikkaa maksuerien suorittamiseen

Olet aikaisemminkin voinut antaa automatiikan huolehtia maksuerien suorituskuittauksista. Tässä versiossa lisäsimme automaattiseen kohdistukseen tilinumeron, jolloin saat tiliöityä yrityksen sisäiset tilisiirrot automaattisesti.

Mikäli xml-tiliotteen automaattisessa maksuerän kuittauksessa jää jokin maksu kuittaantumatta, lähtee asiasta sisäinen viesti ostoreskontranhoitajalle manuaalista käsittelyä varten.

Maksuerän automaattinen kuittaus onnistuu nyt myös palkkojen osalta. Ohjeesta löydät lisätietoja toiminnosta.

Arkipyhien ja viikonloppujen huomiointi

Yrityksen maksuerien muodostaminen, mukaan lukien palkka-aineiston muodostaminen, huomioi maksupäivässä arkipyhät viikonloppujen lisäksi. Mikäli maksupäivä osuu viikonloppuun tai arkipyhään, ohjelma hakee maksupäiväksi edeltävän arkipäivän.

Asiakkuudenhallinta (LemonOnline)

CRM osio on laajentunut jokaisessa versiossa. Syyskuun versioon toimme uutta mm:

  • CRM-tapahtumaan liitteiden tallennus
  • Tarjouksen tai myyntimahdollisuuden tarkempi ennustaminen
  • Asiakkaan perustamisessa huomautus jos samalla y-tunnuksella on jo toinen asiakas

Koska CRM on enemmän liikkuvan henkilöstön käytössä, kehittyy CRM osio enemmän selainkäyttöisessä LemonOnlinessa kuin työasemaversiossa. Luonnollisesti molempia voi käyttää rinnakkain.



Oletko hankkimassa ensimmäistä toiminnanohjausjärjestelmää? Kenties vaihtamassa vanhaa uuteen ja ehompaan?

Jätä yhteydenottopyyntö, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä

« takaisin lemon news etusivulle

Lemonsoft

Tilaa uutiskirje!