Lemonsoft Verkkolasku: veni, vidi, vici

Julkaistu: 12.10.2017

Aiheet: . Blogi

« takaisin lemonnews etusivulle

Pauli Siirtola

Pauli Siirtola

Toimin Lemonsoftilla tuotehallintajohtajana, sekä Lemonsoftin tietosuojavastaavana. Olen työskennellyt suomalaisten PK-yritysten kanssa yli 15 vuoden ajan kehittäen toiminnanohjausratkaisuja. Pitkän tähtäimen tavoitteeni on yrityksen arvontuotantoketjuun liittyvien tietojen käsittelyn täydellinen automatisointi. Siinä matkan varrella syntyy myös yritysten verkottumisessa tarvittavia alustoja ja työkaluja. Yksin pärjää harva, yhdessä pärjää kaikki!

Tiedätkö, miten joskus jostain asiasta tulee mieleen jotain, mitä pitäisi tehdä, mutta se hukkuu muiden asioiden alle? Ja myöhemmin asia tulee uudelleen mieleen, jolloin siitä ottaa heti kiinni, ettei se enää unohdu? Itselleni kävi niin juuri äsken.

Elokuussa Lemonsoftin ServiceDeskissä työskentelevä J-P istui kahvitauolla, kun kävelin sohvaryhmän ohi. ”Arvaappa, mikä rajapyykki meni just rikki?”, J-P kysyi. Kysymys tuli sen verran puun takaa, ettei itselleni tullut mitään mieleen. ”Lemonsoft Verkkolaskua käyttää nyt yli 1000 meidän asiakasta”, vastasi J-P. ”Oho! No tuosta pitää kirjoittaa blogi tai kertoa siitä jotenkin muuten”, ajattelin siinä kohtaa. Mutta niin vaan kävi, että näinkin hieno tapahtuma hukkui muiden asioiden alle, kunnes tänään tuli samaan asiaan liittyen toinen uutinen, jonka kuultuani päätin keskeyttää kaiken muun ja kirjoittaa tämän tekstin. Nyt on kyseessä merkkipaalu, joka on merkittävyydessään omaa luokkaansa.

Kävi nimittäin ilmi, että tähän päivään mennessä Lemonsoft Verkkolaskuja on lähetetty ja vastaanotettu yhteensä jo yli miljoona kappaletta. Lemonsoft Verkkolasku onkin osoittautunut todelliseksi menestystuotteeksi. Kasvu on ollut voimakasta erityisesti kuluvan vuoden aikana ja veikkaankin, että ensi vuoden aikana menee rikki jo toinenkin miljoona. Palvelussa välitettyjen myynti- ja ostolaskujen määrien suhde on ollut tasaisesti 55%/45%, ja palvelun käyttäjät jakautuvat tasaisesti kaikille toimialoille. Lemonsoft Verkkolasku sopii siis kaikenlaisille ja kaiken kokoisille yrityksille, sekä kaikenlaisiin tarpeisiin.

Yksi syy Lemonsoft Verkkolaskun suosioon ja nopeaan kasvuvauhtiin on varmasti sen helppo käyttöönotto, eivätkä edulliset kustannuksetkaan varmastikaan haittaa. Harva palvelu on otettavissa käyttöön kirjaimellisesti nappia painamalla kuten Lemonsoft Verkkolasku. Tämän vuoksi moni yritys on ottanut palvelun ensin aiemman verkkolaskupalvelunsa rinnalle tutustuakseen helppoon, edulliseen ja automatisoituun laskujen lähetykseen ja vastaanottoon. Nämä yritykset ovat nopeasti todenneet, että koko verkkolaskuliikenne kannattaa vaihtaa Lemonsoft Verkkolasku -palveluun. Riskejä kokeilusta ei aiheudu, koska Lemonsoft Verkkolaskulla ei ole käynnistysmaksuja, ei kuukausimaksuja, eikä minkäänlaista sitoutumispakkoa. Sen kun alat käyttää. Verkkolaskujen lähetys ja vastaanotto onnistuu suoraan Lemonsoftin sisältä, ja tarvittaessa pystyt vaikkapa automatisoimaan laskujen lähetyksen ja vastaanoton.

Jos et ole vielä tutustunut Lemonsoft Verkkolaskuun, kannattaa vierailla osoitteessa http://www.lemonsoft.fi/lemonsoft-verkkolasku/, josta löydät lisää tietoa markkinoiden helpoimmasta ja järkevimmästä verkkolaskupalvelusta. Tutustu Lemonsoft Verkkolaskuun erityisesti, jos et vielä käytä verkkolaskutusta, vaan lähetät ja vastaanotat laskut edelleen paperisina. Nykyaikaiseen laskutukseen siirtyminen on yllättävän helppoa ja edullista.

Ai niin, tuo otsikko. Veni, vidi, vici on tuttu paitsi Asterix-sarjakuvista, myös historian lehdiltä. Kyseessä on Julius Caesarin lausahdus ja suomennettuna se kuuluu ”tulin, näin ja voitin”. Se sopii tähän mielestäni hyvin.

« takaisin lemon news etusivulle

Pauli Siirtola

Pauli Siirtola

Toimin Lemonsoftilla tuotehallintajohtajana, sekä Lemonsoftin tietosuojavastaavana. Olen työskennellyt suomalaisten PK-yritysten kanssa yli 15 vuoden ajan kehittäen toiminnanohjausratkaisuja. Pitkän tähtäimen tavoitteeni on yrityksen arvontuotantoketjuun liittyvien tietojen käsittelyn täydellinen automatisointi. Siinä matkan varrella syntyy myös yritysten verkottumisessa tarvittavia alustoja ja työkaluja. Yksin pärjää harva, yhdessä pärjää kaikki!