Vaihde: 010 328 1000

Service Desk: 010 328 1010

Paras tapa saada palautetta on pyytää sitä

Julkaistu: 26.05.2020

Aiheet: . Blogi

« takaisin lemonnews etusivulle

Janika Vilponen

Janika Vilponen

Olen Lemonsoftin asiakaskokemusjohtaja, jonka sydän on aina sykkinyt asiakkaille. Työkokemusta IT-alalta on kertynyt lähes 20 vuotta eri tehtävistä. Punainen lanka läpi koko urani on ollut intohimoinen suhtautuminen asiakkaiden menestymiseen, ylivertaisten asiakaskokemusten tuottamiseen sekä toiminnan jatkuvaan kehittämiseen. Toimin Lemonsoftilla asiakkaan äänenä - läpi koko organisaation. Työni päämäärä on selkeä. Se on kirjoitettu meidän missioon ja on esillä arjessa muun muassa toimiston seinätauluissa. ”Uskomme, että Lemonsoftin avulla asiakasyrityksemme tekevät parempaa tulosta ja saavat alan parhaan asiakaskokemuksen.”

Tilaa uutiskirje!

five star customer experienceVuosi vierähti Lemonsoftin asiakaskokemuksen kehittämisen parissa nopeasti. Hyvässä seurassa aika rientää, joten kunnia kuuluu mahtaville kollegoille ja asiakkaille. Olet todennäköisesti saanut kuluneen vuoden aikana nimissäni useita eri kyselyjä. Kyselyt ovat olleet tehokas tapa muodostaa kattava käsitys nykytilasta sekä seurata kehitystä. Olen innokas selvittämään - sekä utelias kuulemaan, minkälaisena kumppanina Lemonsoft koetaan.

Kiitos palautteista! Olen pysähtynyt jokaisen kommentin kohdalla pohtimaan, miksi olemme onnistuneet tai epäonnistuneet. Jokainen mielipide on arvokas osa isoa kokonaisuutta. Oppivuoteni aikana on moni asia kirkastunut. Lukuisten käytyjen keskustelujen ansiosta osaan nyt jo astetta paremmin asettua asiakkaan asemaan. Asiakaskunta sekä ohjelmiston käyttötavat ovat tulleet tutummiksi. Suurin yllätys oli, miten laaja ja kehittyvä ohjelmisto Lemonsoft on.

Olemme lisänneet tänä vuonna muun muassa palvelutarjontaamme. Keväällä lanseerasimme LemonKonsultointi -palvelut, joka sisältää useita eri palvelupaketteja. Parasta aikaa työn alla on MyLemon-yhteisön laajentaminen. Seuraavaksi sivustolle lisätään oma osio versioesittelyille - tavoitteena tuoda Lemonsoftin uudet ominaisuudet aiempaa selkeämmin esille. Olemme kokeilleet rohkeasti myös eri tapoja kehittää ohjelmistoa asiakaslähtöisemmin. Kävimme viime vuoden lopussa tapaamassa yli 50 tuotannonohjausta käyttävää asiakastamme. Keskustelujen pohjalta syntyi Tuotanto 2020 -kehitysprojekti, joka konkretisoituu nyt jokaisen versiopäivityksen myötä.

Asiakaskokemuksen johtaminen on todella palkitsevaa työtä. Usein rakentava palaute koetaan negatiivisena. Itse koen, että kaikki palautteet tarjoavat aina mahdollisuuden oppia ja kehittyä. Aina voi tehdä asiat entistä paremmin - joten tässä työssä ei tule koskaan valmiiksi. Haluamme tarjota asiakkaillemme alan parhaan asiakaskokemuksen. Sen eteen teemme vimmatusti töitä koko organisaation voimin! Tällä hetkellä käymme läpi pääkäyttäjiltä saatua palautetta ja kesäkuussa kerromme lisää, mitä toimenpiteitä kyselyn perusteella käynnistyy.

Mikäli haluat keskustella kokemuksistasi, kalenteristani löytyy aina aikaa!



Oletko hankkimassa ensimmäistä toiminnanohjausjärjestelmää? Kenties vaihtamassa vanhaa uuteen ja ehompaan?

Jätä yhteydenottopyyntö, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä

« takaisin lemon news etusivulle

Janika Vilponen

Janika Vilponen

Olen Lemonsoftin asiakaskokemusjohtaja, jonka sydän on aina sykkinyt asiakkaille. Työkokemusta IT-alalta on kertynyt lähes 20 vuotta eri tehtävistä. Punainen lanka läpi koko urani on ollut intohimoinen suhtautuminen asiakkaiden menestymiseen, ylivertaisten asiakaskokemusten tuottamiseen sekä toiminnan jatkuvaan kehittämiseen. Toimin Lemonsoftilla asiakkaan äänenä - läpi koko organisaation. Työni päämäärä on selkeä. Se on kirjoitettu meidän missioon ja on esillä arjessa muun muassa toimiston seinätauluissa. ”Uskomme, että Lemonsoftin avulla asiakasyrityksemme tekevät parempaa tulosta ja saavat alan parhaan asiakaskokemuksen.”

Tilaa uutiskirje!