Vaihde: 010 328 1000

Service Desk: 010 328 1010

Todistettavasti erittäin tyytyväiset LemonBI-käyttäjät

Julkaistu: 14.08.2019

Aiheet: . Uutiset

« takaisin lemonnews etusivulle

Lemonsoft

Tilaa uutiskirje!

LemonBILogoLemonsoftin NPS -ohjelma laajenee vuoden 2019 aikana kattamaan yleisen suosittelukyselyn lisäksi kaikki palveluprosessit sekä yksittäiset palvelutapahtumat. Ihan uusi asia Lemonsoft NPS ei meilläkään ole. Kyselyiden ensiaskeleita otettiin jo viime vuoden puolella, ja tietyiltä osa-alueilta meillä onkin jo olemassa vertailukelpoista dataa.

Lisäksi meillä on yhteistyökumppaneita, jotka myös mittaavat NPS:n avulla asiakasuskollisuutta ja -tyytyväisyyttä. Esimerkiksi LemonBI:n osalta päättyneitä käyttöönottoprojekteja on mitattu jo vuoden ajan. Iloksemme voimme todeta, että tyytyväisyys on ollut koko mittaushistorian ajan erittäin korkea ja tämän vuoden NPS-tulos 75 on jo ihan huippuluokkaa.

Kuten kaikki tiedämme, hyvin onnistuneen käyttöönoton jälkeen asiakaskokemus on valmiiksi plussan puolella. Käyttäjien osaaminen on hyvällä tasolla ja ohjelman käyttö on miellyttävää ja sujuvaa.

LemonBI on ratkaisu liiketoimintatiedon hallintaan (business intelligence, BI). Tiedon määrän räjähdysmäinen kasvu ja tiedon nopea hyödyntäminen ovat muuttaneet organisaatioiden toimintaympäristöä merkittävästi. Varmista yrityksesi menestys ja johda tiedolla!

Tutustu tarkemmin »



Oletko hankkimassa ensimmäistä toiminnanohjausjärjestelmää? Kenties vaihtamassa vanhaa uuteen ja ehompaan?

Jätä yhteydenottopyyntö, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä

« takaisin lemon news etusivulle

Lemonsoft

Tilaa uutiskirje!