Vaihde: 010 328 1000

Service Desk: 010 328 1010

Webinaari: Käyttäjähallinta tilitoimistoille 20.4.2021

Julkaistu: 15.03.2021

Aiheet: Tapahtumat . Webinaari

« takaisin lemonnews etusivulle

Lemonsoft

Tilaa uutiskirje!

Lemonsoftin käyttäjähallinta on muuttunut täysin. Uusi käyttäjähallinta on nykyaikainen mikropalvelu, johon yritysten ja käyttäjien hallinta on keskitetty. Käymme kokonaisuuden läpi maksuttomassa webinaarissa, joka antaa sinulle valmiudet ottaa uusi käyttäjähallinta käyttöön. Olemme varanneet aikaa myös kysymyksille. 

Webinaarin sisältö on sama kuin aiemmassa, mutta tilitoimistojen osuus painottuu hiukan enemmän useiden yritysten hallintaan samassa ympäristössä. Lisäksi kysymykset ja keskustelu ovat erilaisia.

Kenelle: Webinaari on suunnattu tilitoimistojen Lemonsoft-pääkäyttäjille, jotka hallinnoivat käyttäjien ja yritysten tietoja.
Ajankohta:Tiistai 20.4.2021 klo 15:00
Kesto: Noin tunti

Aiheet:
- Mistä on kyse?
- Edut
- Käytännön muutokset
- Siirtyminen nykyisestä käyttäjähallinnasta uuteen
- Roolit
- Ympäristön, yritysten ja käyttäjien hallinta
- Kirjautuminen ohjelmiin

Ilmoittaudu mukaan tästä.



Oletko hankkimassa ensimmäistä toiminnanohjausjärjestelmää? Kenties vaihtamassa vanhaa uuteen ja ehompaan?

Jätä yhteydenottopyyntö, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä

« takaisin lemon news etusivulle

Lemonsoft

Tilaa uutiskirje!