Vaihde: 010 328 1000

Service Desk: 010 328 1010

Lemonsoft kokemuksia: Kaffecentralen asiakastarina

Julkaistu: 10.07.2018

Aiheet: Asiakastarinat . Logistiikka / Teollisuus

« takaisin lemonnews etusivulle

Lemonsoft

Tilaa uutiskirje!

Kaffecentralen on tunnettu erityisesti laadukkaista espressoistaan, joita se tuo yksinoikeudella Italiasta ja Belgiasta. Tällä hetkellä ajankohtaista on lisäksi yrityksen oman paahtimotoiminnan kehittäminen. ”Hyvät yhteistyökumppanit ovat yksi kilpailuvalteistamme. Tämän lisäksi toimintamme keskittyy laadun ja kestävän kehityksen ympärille”, kertoo Kaffecentralenin toimitusjohtaja John Söderlund. ”Kun kahvila- tai ravintolayrittäjä tulee meille, hän saa meiltä kaikki tuotteet, jotka liittyvät kahviin.” Kaffecentralen tarjoaakin asiakkailleen koko kahvin palveluketjun aina kahvista logistiikkaan ja ylläpitoon. ”Meillä on tätä kautta olemassa jatkuva kontakti asiakkaaseen, minkä ansiosta asiakasvaihtuvuutemme on pientä”, Söderlund kuvailee prosessia ja sen etuja.

 

Kaffecentralen John

Monivaiheisessa palveluketjussa tiedonhallinta ja saatavuus ovat keskeisiä tekijöitä laadun seuraamisessa. John Söderlund kertoo, että Kaffecentralen hyödyntää toiminnassaan Lemonsoftin yritysohjelmistoa, jonka myötä lähes kaikki tieto on löydettävissä yhdestä paikasta: ”Myymälämme käyttävät Lemonin kassamoduulia, huolto huoltomoduulia, paahtimo tuotantomoduulia, logistiikka logistiikkamoduulia ja myyntimme käyttää myynnin moduuleja.” Kaffecentralen otti Lemonsoftin käyttöön vuonna 2013 tilitoimistonsa välityksellä. Tällöin suurin etu oli se, että kassamoduuli oli integroitu kokonaisuuteen, jolloin myymälöiden myyntitiedot löytyivät yhdestä ohjelmasta. ”Saimme selkeämmät numerot ja tiedot siitä, mitä myydään ja missä myydään. Tietoisuus kasvoi toiminnasta”, kertoo Söderlund yhteistyön alkuajoista.

 

Tällä hetkellä tiedon integroiminen ja Kaffecentralenin päätösten teko raporttien avulla on kokonaisvaltaisempaa: ”Toimintamme on hyvin kattavaa ja teemme kaiken intrastatista lähtien itse: tuonnit, viennit, tuotannon ja huollon, joten näiden liittäminen yhteen ja raporttien saaminen on tärkeää.” Söderlund kertoo, että yritykselle haastavin osuus onkin pitää huolta siitä, että järjestelmällä on virheetöntä tietoa käytettävinään. Yhteistyö Lemonsoftin kanssa on sujunut hyvin: ” Tärkeintä on yhteistyökyky ja halu mennä eteenpäin. Monet asiat on ratkaistu ja Lemonsoftilla on oltu palvelualttiita.

Toimitusjohtaja John Söderlund korostaa arvostavansa erityisesti henkilökohtaista palvelua, jota Kaffecentralen tarjoaa myös omille asiakkailleen: ”Parasta meidän kokoiselle yritykselle on nimetty Lemonin asiakaspalveluhenkilö, joka tietää historiamme ja mitä asioita on käsitelty. Koemme, että olemme Lemonsoftille arvokas, ja se on todella tärkeää.”

Kaffecentralen logo


Oy Kaffecentralen Ab lyhyesti

  • Kahvin, teen, kahvilaitteiden ja -tarvikkeiden maahantuoja
  • Keskeisenä kohderyhmänä horeca-alan toimijat ympäri Suomen, joille tarjoaa kokonaisvaltaisen palvelukonseptin tuotekoulutuksesta huoltoon
  • Päätoimipiste Helsingin Lauttasaaressa. Kuluttajarajapinnassa kaksi myymälää
  • Työllistää 23 henkilöä
  • Lue lisää: www.kaffecentralen.com


Oletko hankkimassa ensimmäistä toiminnanohjausjärjestelmää? Kenties vaihtamassa vanhaa uuteen ja ehompaan?

Yhteydenottopyynnön jättämällä otamme teihin yhteyttä mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä

« takaisin lemon news etusivulle

Lemonsoft

Tilaa uutiskirje!