Oletko jo Lemonsoftin käyttäjä? Nethelp ohjeosioista löydät yleisesti käytössä olevat toiminnot ja ohjeet.
Harkitsetko hankintaa? Lemonsoftin julkaisemista oppaista saat syvällisempää tietoa hankintapäätöksen tueksi.
Yhteystiedot
Verkkolaskuosoitteemme
Vaasanpuistikko 20 A, 65100 VAASA
info@lemonsoft.fi
Asiakaspalvelu: 010 328 1010 (helpdesk@lemonsoft.fi)
Hämeentie 19
00500 HELSINKI
Lemminkäisenkatu 34
20520 Turku
Vaasanpuistikko 20 A
65100 VAASA
Itsenäisyydenkatu 17 B, 2. krs
33500 TAMPERE
Alasintie 1
80130 JOENSUU
Keskikatu 11 B
45100 KOUVOLA
Sepänkatu 20
90100 OULU
Ahlmaninkatu 2
40100 JYVÄSKYLÄ
« takaisin lemonnews etusivulle
Henkilöstölle merkityksellisten asioiden toteutuminen on meille tärkeää. Olemme jo useamman vuoden kysyneet nämä tiedot Siqni-henkilöstökyselyn avulla.
Tulokset ovat olleet samankaltaisia vuodesta toiseen, mutta ajoittain listalle nousee uusia tärkeitä asioita, joita voimme kehittää. Tänä vuonna merkityksellisissä asioissa oli useita ammattitaitoon liittyviä asioita kuten mielekkäät työtehtävät, ammattitaitoiset kollegat ja mahdollisuus käyttää päivittäin omaa osaamistaan. Nämä kaikki meillä toteutuvat yli 80 prosenttisesti.
Korona-aika ei korostanut vapautta tehdä töitä ajasta ja paikasta riippumatta. Tämä meillä on ollut muinakin vuosina listan kärkipäässä tärkeänä asiana, joka vieläpä toteutuukin erinomaisesti.
Jatkuva etätyöskentely, henkilöstömäärän voimakas kasvaminen ja yritysostot tuovat kuitenkin omat haasteensa henkilöstön tyytyväisyyteen ja esihenkilöiden työskentelyyn. Olikin erityisen ilahduttavaa että saimme tänäkin vuonna kolmannen kerran peräkkäin Future Workplaces -sertifikaatin.
Future Workplaces -sertifikaatti ansaitaan johtamalla yrityskulttuuria poikkeuksellisen hyvällä työntekijäymmärryksellä. Voit lukea sertifioidut työpaikat täältä >>
Hyvä asiakaskokemus syntyy tyytyväisen henkilöstön toimesta. Tähän me haluamme jatkossakin panostaa. Henkilöstön osaamisen kehittäminen on jatkuva prosessi, joka tähtää alan parhaaseen asiakaskokemukseen.