Oletko jo Lemonsoftin käyttäjä? Nethelp ohjeosioista löydät yleisesti käytössä olevat toiminnot ja ohjeet.
Harkitsetko hankintaa? Lemonsoftin julkaisemista oppaista saat syvällisempää tietoa hankintapäätöksen tueksi.
Yhteystiedot
Verkkolaskuosoitteemme
Vaasanpuistikko 20 A, 65100 VAASA
info@lemonsoft.fi
Asiakaspalvelu: 010 328 1010 (helpdesk@lemonsoft.fi)
Hämeentie 19
00500 HELSINKI
Lemminkäisenkatu 34
20520 Turku
Vaasanpuistikko 20 A
65100 VAASA
Itsenäisyydenkatu 17 B, 2. krs
33500 TAMPERE
Alasintie 1
80130 JOENSUU
Keskikatu 11 B
45100 KOUVOLA
Elektroniikkatie 8
90590 OULU
Ahlmaninkatu 2
40100 JYVÄSKYLÄ
« takaisin lemonnews etusivulle
Toimin Lemonsoftilla rakentamisen ja projektiliiketoiminnan toimialajohtajana. Asiakaskeskeisyys, läpinäkyvyys ja luottamus ovat keskeiset arvot jotka näkyvät työpäivissäni. Entisenä yrittäjänä koen tärkeäksi olla helpottamassa ja edesauttamassa asiakkaidemme liiketoimintaa. Vapaa-aika kuluu perheen ja perinnerakentamisen parissa.
Koko maailma kohisee nyt verkkokaupasta ja sen menestyksestä. Koronan myötä on osoitettu entistä konkreettisemmin se, että ihmisten ostokäyttäytyminen muuttuu ja siirtyy verkkoon suurelta osin. Columbia road teki tutkimuksen ostokäyttäytymisestä ja 55% tutkimukseen osallistuneista suomalaisista ovat ostaneet
verkosta jotain mitä eivät aiemmin ole ostaneet. Heistä 73% aikoo jatkaa verkko-ostoksia näiden tuotteiden/palveluiden osalta.
Selväähän on, että verkkokauppa pitää olla kaikilla, joilla on tuotteita tai palveluita myynnissä. Palveluiden puolella voimakasta kasvua näkyy mm. verkkovalmennuksien mynnissä.
Verkkokauppa ei kuitenkaan yksin riitä, vaan tarvitaan myös jalkatyötä. Tosin se jalkatyö taitaa nyt olla pitkälti etätapaamisia, mutta aktiivista myyntityötä ei voi jättää tekemättä pandemiasta huolimatta. Aika usein kuulee, että sen taakse jopa kätkeydytään ja syytetään tekemättömyydestä täysin sitä ja sen aiheuttamia työkulttuurin muutoksia. Myynti digitalisoituu kovaa vauhtia ja meidän kaikkien on vain yksinkertaisesti taivuttava siihen, jos meinaa pysyä hengissä.
Myynnin muutokset, oli ne sitten kohdennettua verkkomainontaa, verkkokauppamarkkinointia, jalkatyötä tai etätapaamisia, eivät poista sitä tosiasiaa, että CRM-järjestelmälle on edelleen tarvetta. Vain oikeanlaisella raportointikulttuurilla johto saa selville, miten yrityksessä myynti toimii ja ennen kaikkea, pystyy analysoimaan myynnin suoritusta. Myyntitapahtumista, asiakaskontakteista, hiljaisista signaaleista tai inboundista pitää kirjata CRM-tapahtuma asiakkaalle. Näin saadaan riittävä data toimenpiteistä mitä yrityksessä tehdään, voidaan analysoida toimenpiteiden vaikutusta ja säätää toimenpiteiden laatua toimivuuden mukaan.
Ilman raportointia ollaan täysin mielikuvituksen ja mututiedon varassa. Yrityksen tilanne voi heiketä salakavalasti hiljalleen ja sen korjaaminen ottaa sitten aikaa huomattavasti kauemmin kuin huonoon tilanteeseen luisuminen.
Meiltä saatte avun niin verkkokaupan perustamiseen kuin CRM-järjestelmän käyttöönottamiseen. Suunnitellaan yhdessä polku miten yrityksenne siirtyy digitaalisen myynnin edelläkävijäksi!
« takaisin lemon news etusivulle
Toimin Lemonsoftilla rakentamisen ja projektiliiketoiminnan toimialajohtajana. Asiakaskeskeisyys, läpinäkyvyys ja luottamus ovat keskeiset arvot jotka näkyvät työpäivissäni. Entisenä yrittäjänä koen tärkeäksi olla helpottamassa ja edesauttamassa asiakkaidemme liiketoimintaa. Vapaa-aika kuluu perheen ja perinnerakentamisen parissa.