Vaihde: 010 328 1000

Service Desk: 010 328 1010

LemonShop - verkkokauppa Lemonsoft käyttäjille

Julkaistu: 22.11.2019

Aiheet: . Blogi

« takaisin lemonnews etusivulle

Pauli Siirtola

Pauli Siirtola

Toimin Lemonsoftilla tuotehallintajohtajana, sekä Lemonsoftin tietosuojavastaavana. Olen työskennellyt suomalaisten PK-yritysten kanssa yli 15 vuoden ajan kehittäen toiminnanohjausratkaisuja. Pitkän tähtäimen tavoitteeni on yrityksen arvontuotantoketjuun liittyvien tietojen käsittelyn täydellinen automatisointi. Siinä matkan varrella syntyy myös yritysten verkottumisessa tarvittavia alustoja ja työkaluja. Yksin pärjää harva, yhdessä pärjää kaikki!

Tilaa uutiskirje!

lemonsoft verkkokauppaKyllä me nykyihmiset olemme kiireisiä. Taas kello on niin paljon, etten ehdi käydä erikoistavarakaupoissa vertailemassa ja loppujen lopuksi hankkimassa tarvitsemaani tuotetta. Onneksi voin käyttää illan sohvasurffailuajan verkkokauppojen tarjontaa vertaillen. Illan lopuksi olen jo melko varma valinnastani ja hankin laitteen, jos en samana iltana, niin viimeistään seuraavana päivänä, kun valittu laite on unissani ollut.

Entäpä te, oletteko miettineet yrityksellenne verkkokaupan avaamista vai onko nykyisen verkkokauppanne toteutus kömpelö tavalla tai toisella? Perinteisesti verkkokaupan avaaminen on ollut projekti, joka joko onnistuu tai epäonnistuu. Kustannuksia siitä syntyy molemmissa vaihtoehdoissa. Ylläpidetäänkö tuotetiedot kahdessa paikassa vai tehdäänkö verkkokaupan ja ERPin välille jokin linkki? Tulevatko tilaukset sähköpostilla syötettäväksi vai siirtyvätkö tilaukset automaattisesti ERPpiin? Entäpä verkkokaupan ulkoasu, pitäisi olla HTML- / CSS-guru, ja jo pelkät mystiset kirjainlyhenteet saattavat luoda epäuskon onnistumiseen.

Meillä on tarjota teille vakioitu ja ylläpidettävä ratkaisu. Olemme miettineet integraation verkkokaupan ja Lemonsoftin välillä puolestanne valmiiksi. Integraatio on kattava aina tuotetietojen siirrosta laskun suoritukseen asti. Verkkokaupan avaamisessa on monta asiaa, joita tulee miettiä. Toimiva integraatio on ERPin ja verkkokaupan välillä yksi suurimmista ja kalleimmista haasteista. Se onkin jo puolestanne ratkaistu, koska tuotteistettu rajapintamme toimii päivityksestä toiseen saumattomasti verkkokaupan taustahallinnan kanssa.

Verkkokauppa-alustassa on tuettuna myös hakukoneoptimointi, jonka avulla asiakkaat satunnaisesta sohvasurffailijasta kanta-asiakkaaseen löytävät LemonShopin ja sen tarjonnan. Sähköinen mainonta kuten Google adWords auttaa lisäämään näkyvyyttä. Apuja optimointiin tarjoaa verkkokauppakumppanimme Vilkas, jolla on pitkä kokemus verkkokauppojen toteutuksesta ja markkinointitavoista.

Ostamiseen vaikuttaa houkuttelevan näköinen kauppa ja tietysti houkutteleva tuote oikeaan hintaan. Kaupan ulkoasuun on tarjolla vakiovaihtoehtoja. Toki muutoksia tekemällä saatte kaupastanne personoidun ja vieläkin houkuttelevamman. Muutoksia voi tehdä itse ja verkkokaupan toimittajallamme on ammattilaisten ryhmä toteuttamaan villeimpiäkin haaveitanne.

LemonShop on Lemonsoftin vakioverkkokauppatoteutus. Verkkokauppana toimii Vilkas Groupin toimittama ePages, joka on yksi maailman käytetyimmistä verkkokauppa-alustoista. Tarkemmat tekniset tiedot Lemonshopin käytöstä ja siirtyvistä tiedoista löydät Lemonsoftin NetHelpistä. Tiedustele LemonShop-kaupan avaamista Lemonsoftin kontaktiltasi.

Toivottavasti minäkin sohvaltani päädyn tulevaisuudessa yhä useampaan LemonShoppiin.

Tutustu tarkemmin LemonShopiin tai lataa maksuton opas >>



Oletko hankkimassa ensimmäistä toiminnanohjausjärjestelmää? Kenties vaihtamassa vanhaa uuteen ja ehompaan?

Jätä yhteydenottopyyntö, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä

« takaisin lemon news etusivulle

Pauli Siirtola

Pauli Siirtola

Toimin Lemonsoftilla tuotehallintajohtajana, sekä Lemonsoftin tietosuojavastaavana. Olen työskennellyt suomalaisten PK-yritysten kanssa yli 15 vuoden ajan kehittäen toiminnanohjausratkaisuja. Pitkän tähtäimen tavoitteeni on yrityksen arvontuotantoketjuun liittyvien tietojen käsittelyn täydellinen automatisointi. Siinä matkan varrella syntyy myös yritysten verkottumisessa tarvittavia alustoja ja työkaluja. Yksin pärjää harva, yhdessä pärjää kaikki!

Tilaa uutiskirje!